Whatever....

Hejsan!! Idag har jag haft en chill-dag. Först på förmiddagen stack jag och syrran till morbror Cai, hans fru Jenny och kusinen Ella. Vi var där till två nånting. Ella är 2 år och hon är skiiit söt!! Tex Mikaela brukar hon kalla för Kanela och hon tror att det oxå är hennes kusin :) hahah. Sen när vi kom hem kollade vi på filmen "Familjen är värre". Såå himla rolig. Jag skrattade nog mer än vad jag har gjort på länge. Fast sen nu på kvällen skrattade jag ännu mer för att då kom Sofia hit. Hon hjälpte mig att baka tårta tills imorron, när Cai, Jenny och Ella kommer hit på tårta för att fira min födelsedag eftersom att det var i Grekland (fuskigt!!) när jag fyllde 14. Jag har gjort en limeglass tårta med browniebotten och hallonrippel. Sofia gjorde den bästa, och mest kärleksfulla rippeln jag någonsin smakat!! Inte för att jag har ätit så mycket rippel, menmen....Medan vi väntade på att brownien skulle stelna så fikade vi Mammas chokladbollar och Mormors havreflarn. Fast vi delade på allt så det blev inte så mycket. Vi har ju lovat att sluta äta sånt,menmen! Hon stannade här till typ elva. Sen gjorde jag klar tårtan. Blev väääldigt bra *stolt*!! Tack för hjälpen, gulliga Sofia! Ohc tack för att du kom när jag var sällskapssjuk :) Vi kom på bästa skämtet : Om skit vore guld, skulle jag vara skit-rik!! HAHAHAHA bästa!!! Aja, är så trött att jag skulle kunna somna här och nu......Hörs imorrn!!! Kraaam!!! Ps. ska lägga ut övernattningsbilder snart men datan dampar så det får bli om ett tag... Ds

Kommentarer
Postat av: carro

hahahah kanela :)

2009-06-07 @ 14:02:11
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/
Postat av: Maria

hahha, jag vet!! Skiiit kul :) förresten carol, jag kommer inte in på din blogg.Det står att det behövs lösenord och jox....Hjälp mig!!!

2009-06-07 @ 17:48:16
URL: http://mariabergsten.blogg.se/
Postat av: carro

förut hette min blogg alltomcarro.blogg.se, men någon gick in på den och fixade så att varken jag eller någon annan kan gå in på den längre, så nu har jag fixat en ny blogg som heter alltomcarroo.blogg.se, så förmodligen så har du missat en bokstav :) <3

2009-06-07 @ 19:06:14
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0