Träääningsvääärk!!!

Hejsan everyone!! Jag kom precis hem från SATS. Jag och mamma gick på danspasset och körde lite styrka. Dansen var jäätteskojj!! men ag känner redan nu at jag kommer att få träningsvärk, men jag har strechat 2 ggr!! Aja, får väl göra det igen, men först tänker jag skriva lite om min dag: Vi hde sovmorron till 9.30, sen tog jag och Mickis bussen till skolan. Det gick på en etta eiller tvaå på bussen och det förde ett jäkla liv!!! Sen var det vanlig skoldag. Efter "the skola" stack jag till pappas jobb, för att jag inte kunde vara hemma eftersom att det var visning på lägenheten. Vi ska ju flytta i sommar, men orora er inte! jag kommer att bo kvar här med mamma :) jag kommer INTE att byta skola! Sedan träffade jag mamma på gymmet och vi körde dansaerobics!! That was my day, allihopa! Hoppas att ni hade det lika good som jag idag :) Imorrn ska jag på studenuppvaktning, men det får ni veta mer om imorrn!! Hugs!! Förresten jag ska försöka blogga lite oftare, jag glömmmer lixom bort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0