Tjolahopp gummisnopp! :)

Hahaha, som Frida brukar säga :P Fast hon är i spanien nu så jag har inte fått höra nått om gummisnoppar på ett tag. Saknar henne (L)  Hon kommer hem om en vecka :)

Men nu sitter jag här ute i sängen med Mickis :) Vi har blåst upp en lufttmadrass och tagiit ut den på balkongen och här ska vi sova inatt. Ska bli kuuuul!! :D
Innan vi går och lägger oss ska vi äta pannkakor, som min farmor har gjort. De är skiiita goda!!

Idag har Mickis och jag varit och badat i sjön. Det var jättemysigt!! Vi hade med oss mackor och vindruvor, mums :)
Sen till middag hämtade mickis och jag pizza till familjen. Hade inte ätit det på länge så det var gott!!!

Nu ska vi bara ta det lugnt här ute, med lite pannkakor snart :) Hejdå

Kommentarer
Postat av: frida<3

haha, nu sitter jag pa ett intetrnetcafé sa nu kan jag skriva lite. Jag mar toppen sa du vet och jag saknar dig mer an mest. kommer hem om en vecka och da kan vi ju traffas. det ar varmt som soren har men jag alskar vadret!!! ha det sa bra och halsa alla. puss <333333

2009-06-28 @ 13:07:49
Postat av: Maria

Heej gumman!! Längtar verkligen tills du kommer hem!!!

Ring så snabbt som möjligt!! puss <3

2009-06-29 @ 15:56:49
URL: http://mariabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0