Tjohooo!!

Heejsaan sötisar!! Glömde att berätta en sak, jag får ta bort min tandställning om 2 månader!!!!!!!!!!!!!! Det ska bli så hiiimla skönt!!!! Ibland känner jag bara för attt rycka ut den....Men jag får iaf fina tänder :) Och juste skulle berätta vad jag gjorde idag som jag längtade efter igår. Jag fotade mig i studio!! Visserligen var det med min pappa och min syster men jag fick ta väldigt många bilder själv. Det var suuperkul. Fotografen var jätteduktig! Hon hittade på massa poser och liknande som jag skulle göra. Efteråt sa hon till mig att jag tog jättebra foton och att jag såg ut som en modell!! Vilken komplimang! Hahah, jag kommer ihåg när Brigitta (skolans syo) sa till mig att jag skulle kunna bli modell, och att jag hade sånt utseende. Kanske borde fundera på det ,ef´ter som att alla säger det! Jag lovar att lägga upp bilderna ASAP, när jag har fått dem. Fototgrafen behövde inte ens retuschera bilderna, hon sa att jag redan såg så bra ut! Undrar om jag verkligen såg så bra ut eller om hon bara sa det?? Vad tror ni??  aja, nog tjatat om fotograferingen. Lets talk about min skoldag! Vi hade sovmorron till 8.55, som varje måndag. Och sen fick vi reda på matteprovs resultaten, jag fick MVG. Det var skönt att höra eftersom att det var sista provet för terminen. Sedan hände det väl inget speciellt....Förutom att jag åt världens godaste äppelkaka. fast jag har lovat mig själv nu att det var den sista godsaken på ett tag, så om jag berättar att jag har ätit ngt mer,har ni min tillåtelse att smiska mig!! hahha Imorrn ska jag och typ alla i klassen titta på 9m:S slutshow, den brukar alltid vara super bra varje år. Hoppas att den blir lika bra nu!! men det får jag se imorrn. Vi hööörs!! Hugs

Kommentarer
Postat av: carro

kul att tandställningen ska bort! kommer kännas lite konstigt att se dig utan den, men fina tänder kommer du ha iallafall :)

2009-06-08 @ 22:28:05
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/
Postat av: Maria

japp, väääldigt najjsa tänder!! :)

2009-06-10 @ 21:55:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0