Tjabalabala polarn!!

Tjeenare!! Tänkte blogga imorse, men fick bråttom (as usual).....Måste verkligen skriva oftare! Men aja, min dag såg ut så här: tog bussen till station för att vi skullle åka in till stan med klassen. I stan skulle vi ha stadsvandring. Skitkul!....NOT!!!  Jag och Mickis skulle berätta allmänt om Gamla stans historia. Det gick väl bra. Sen gick vi hela dagen runt i gamla stan. vi fick uppgifter som vi skulle lösa genom att hitta de ställena. Vi fick alltså en karta och frågor. Vi gick 1,5 mil!!! Har ont i vaderna. jag valde nog inte de smartaste skorna... Men, whatever. Precis innan jag satte mig vid datan var jag på studentuppvaktning. Det var ganska kul, men det bästa var att det fanns mycket snygga killar där!! Speciellt en....Och det var mycket god mat :) Lite senare ska jag träna med pappa. Bloggar kanske sen om jag kommer ihåg!! Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0