Sämsta uppdateringen ever....

Hejsan allihopa!! Ledsen för att jag har uppdaterat så dåligt! Men jag tror att jag har lite bra bortförklaringar :P i måndags var det sista dagen i skolan och sen följde frida med mig hem. Vi skulle baka till avslutningen och sen skule vi laga middag. Det tog hela eftermiddagen och sen skulle vi fixa hår och naglar till avslutningen och vi bestämde att frida skulle sova över. Tisdag: avslutning!! Sen gick jag hem och då träffade jag pappa där och han undrade om jag ville följa med till golfbanan och köra golfbil. Och det är så klart jag vill det!!! Sådet var eftermiddagen och sen gick vi på restaurang för att fira att skolan är slut :) vi kom inte hem förrän 23.30 och då ramlade jag i säng.......Onsdag: till pappas jobb och sedan äta lunch där. Till centrum med mickis för att köpa present till carro. Sen hem och byta om och sticka till carro. Kom inte hem förrän typ 22.15 och då var det so you think you can dance och då glömde jag att blogga... Hoppas att ni förlåter mig och börjar att följa bloggen igen!!! See you later, alligator!! :)

Kommentarer
Postat av: carro

vi hade verkligen jättekul igår :) <3

åh glömde att so you think you can dance började :/

2009-06-18 @ 17:44:36
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0