Oj då...

Shit ,pommes frites!! Jag insåg nyss att jag inte bloggade igår!! Inte särskilt smart :P men jag kan berätta om vad jag gjorde: i fredags så sov jag ju över hos Leila. Det var väldigt mysigt!! Sedan  på lördagen kom pappa och hämtade oss på morgonen och vi åkte hem. När vi kom hem skulle pappa åka till golfbanan och jag och Josefin skulle följa med och köra golfbil, men sedan fick jag stanna hemma. Pappa hade nämligen en bokning på jobbet och det var en tjej som skulle jobba istället för honom, men när han skulle ringa henne och ge henne nyckeln så svarade hon inte. Så jag fick gå ner till Pappas jobb och låsa upp och hjälpa till att jobba. Det var väl kul, men jag hade hellre kört golfbil :) Faast jag fick 200 kr. Det var ett stort pluus :)
Efter jobbet körde pappa mig till Mickis, sofia skulle också komma. Vi skulle prova jeans som mickis hade fått från sin farbrors tjej. Fast de var för stora för henne. Jag fick 2 par jeans, Replay och Lindeberg :) Veery Najs!!
Och jag slaggade över hos mickis för att pappa inte orkade hämta mig. På kvällen experimenterade vi med håret....det gick inte bra!!! Jag skulle lagt ut en bild, men vi såg förjävliga ut!!!! Hahahah.....Nu har jag tvättat håret och det ser bra ut igen, tack gode gud!! PÅ morgonen vid 11 åkte jag till mina kusiner från mickis. Min kusin Ella är så himmla sööt!! :)  Jag käkade med Ella och hennes mamma jenny och pappa cai :) Cai är min mammas bror. Sen fick de gäster och då stannade jag och fikade, sen drg jag hem. Och nu sitter jag här vid datan :) Nu måste jag stick för att jag ska snart träna!! Puus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0