Najs, as....this day!!

Hejsan alla söta personer som läser min blogg (om det är några än)!!
Tänkte blogga imorse men jag hann inte :S
Åkte till skolan som vanligt,och idag gjorde vi terminens sista prov (YES!!) och vi fick reda på att ALLA blev godkända!!!
Marie var riktigt stolt.... Men sen blev hon inte så glad när de flesta snackade bort mentorstiden,  aja det var iaf en najs dag:) Oj, kom just på en sak! Imorrn ska vi servera på 9ornars bal!!! Ska bli hemskt kul, och förhoppningsvis för vi lite perngar till klasskassan så vi kan åka till något coolt ställe när vi går i 9an :) Måste välja kläder....Lägger nog in en bild imorrn på vad jag hade för kläder. Och innan balen ska jag, Sandra och Frida (kanske Sofia??) käka på restaurang. Tror att det blir Tiger, då tar jag nog Tandoorisom är min favvo. Vet inte hur många gånger jag har ätit den.... Och juste, jag ska till tandregleringen imorrn. Inget jag ser fram emot precis, menmen det måste ändå göras....
Lägger in en bild på mig och Kiira där man ser min tandställning!!  Kraaamisar                                        



                                          Bra tandställnings bild, men ojdå!! Glömde visst att smeta ut idominet...hahha

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah jag DIGGAR era miner , nu ser väääldigt smarta ut ;)<3

2009-06-07 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0