Mohahah, jag kom ihåg!!

Yes!! Erkänn att jag har bra minne!! Jag kom ihåg att skriva ett inlägg till :) Nu har jag varit och tränat. Det kändesw
 bra att röra på sig,men nu är jag trött i hela kroppen!! Men det är bara att tänka på att det är bar för kroppen och man blir lite snyggare, och uthärda. Jag tycker oftast att det är kul att träna,men ibland är det bara segt....Sedan gick jag till ica för att  möta pappa och josefin som hade ätit på restaurang. Pappa skulle egentligen tränat med mig men han pallade inte, så han och josefin gick ut och åt för att fira att det var någon som köpte lägenheten idag!!! YAY!!! Vi slipper ha dubbla boenden!! Men jag hade ju redan ätit på uppvaktningen så jag gick och tränade själv. Nu ska jag duscha och sedan ska jag sussa. Jag är helt slut, både i huvudet och i kroppen. Men applåder till mig för att jag skrev ett till inlägg!! Puusar och krammisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0