Midsommar hos mormor och morfar!

Heeej allihopa!! Nu sitter jag hps mormor och morfar och myyser :) Vi åt middag för en stund sen. Det blev klassisk midsommar middag. Sill och potatis och grillat kött , mums!! Snart ska vi äta efterrätt. Marängsviss med banan och jordgubbar. Fast jag får skippa jogubbarna eftersom att jag är allergisk....syndsynd! Men jag har iaf på mig min nya snygga tunika som jag köpte igår :P Jag och mamma var i centrum och shoppade lite efter att jag hade varit hos läkaren.
Juste kanska ska berätta varför jag var på sjukhuset. Jag har en svullen halsmandel, och den har varit svullen sen 3 månader tbx. Vi gick till läkaren då men de sa att det inte var ngn fara, den skulle antagligen gå bort av sig själv. Men det har den inte gjort och i förrgår så började den göra ont och lymfkörteln svullnade oxå upp. Men jag tog prover på sjuk huset (sköterskan som stack mig i armen var dålig på att sticka så jag fick jätteont!!) och proverna visade att allt var som vanligt. Vääldigt konstigt.....Jag får spunk på att läkarna inte vet vad det är!!! Men aja, jag ska tillbaka dit 30/6.

 Jag och Josefin ska stanna här till mamma kommer och hämtar oss. Mamma jobbar till 21.00, sen kommer hon och hämtar oss. Vi ska nog bara ta det lugnt i kväll och titta på film. Skönt!! Vi höörs, puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0