Jag säger bara ett ord: orientering!

Heejsan allihopa!! Orkar inte skriva så mycket om idag, bara ett ord: orientering!! Eller jag kanske behöver 2: friluftsdag, orientering.......Men jag ska berätta om igår när vi serverade på 9ornas bal :) Det var jättekul och det gick jättebra!!
Vi hjälpte först till att duka fram och dekorera lokalen. Sedan fick vi 2 och en halv timmes rast. Då gick Frida, Sandra, simelia och jag och åt på Tiger :) Alla tog Tandoori!! Jag brukar alltid tänka att jag ska prova ngt annat ngn gång men det slutar alltid med Tandoori! Hahah. Det var iaf VÄLDIGT mysigt :) Sen eftersom att vi var ute låsta från lokalen så gick vi till Kondiset och bara satt och pratade. När vi äntligen fick komma in så bytte vi om, sminkande oss och fixade håret. Sen började vi förbereda och när vi var klara var det bara att vänta på gästerna.Alla var så himla snygga!! Det fick mig att längta till våran bal! Hoppas att jag har en kille jag kan gå med då!! Vi fick servera förätt, varmrätt, efterrätt och välkomstdrink. Men det bästa med hela balen var att vi fick äte det som blev över!! Mums!!
Jag kom nog hem vid 22.15. Då var jag så himla trött av all stress så jag bara dunsade ner i sängen....
Här e lite bilder från "The Bal Kväll"
                                        
                                                                                  Frida på Tiger




                                         
                                                                                   Sandra och Simi på Tiger



                                        
                                                                                          Servitris tjejer




                                        
                                                                                          Jag och Sofia

Kommentarer
Postat av: sandra

Neee men uusch va ja ser ut -.-

2009-06-06 @ 11:26:35
URL: http://sandrablanck.blogg.se/
Postat av: carro

det var så himla roligt att vara servitris med er tjejer :)

kul att du skaffat en blogg maria :D <3

2009-06-06 @ 18:39:58
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahha, näe sandra du e söt!!

jag vet, carro!! så hiiimla skojj!! :)

2009-06-06 @ 23:42:53
URL: http://mariabergsten.blogg.se/
Postat av: Maria

ehh, flummig?? hahaha <3

2009-06-08 @ 22:10:51
URL: http://mariabergsten.blogg.se/
Postat av: Maria

btw, din blogg funkar nu carro :)

2009-06-08 @ 22:11:10
URL: http://mariabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0