Jag e verkligen dålig på det här!

Heej alla!! Ledsen för att jag är så dålig på att uppdatera. Jag försöker verkligen, med det är inte mycket att göra åt. Jag kan bara lova att jag ska försöka bli bättre. 
Nu ska jag berätta vad jag gjorde igår: Jag väckte syrran vid 10.15 ovh vi åt frukost, gick ut med hundarna och sen tog vi bussen till centrum. Vi tog 11.41 bussen. Den kom fram till centrum 12.05. Då fick vi bråttom eftersom att vi ville hinna med 12.27 bussen så att vi hann tråffa mormor och morfar innan de åker till gotland. jag skulle köpa 2 par byxor på NOW. Ett par mjukisar och ett par jeans(tights). Jag sprang in på NOW och provade byxorna, och sedan sprang jag till kassan. Som tur var hann vi med bussen till mormor! Puh! När vi kom till mormor och morfar så badade vi i deras pool. Det var jätteskönt för att det var 31 grader :) Najss :)

Sen kom mammsen och hämtade oss. På kvällen sen grillade vi och tog det lugnt.
Idag var jag på dansläger!! Det var superkul!!! Vi hade en lektion och sen lunch och sen två lektioner till. Våra lärare är dansgruppen Urban Angeles. De är jätteduktiga! Men imorrn har vi vikarie, för att UA ska uppträda på Peace and Love festivalen i Borlänge. Sen kom mamma och hämtade mig, eftersom att det bara är ett dagsläger. Då åkte vi till polisen och gjorde nytt pass eftersom att mitt går ut snart och jag och mamma ska ju åka utomlands i sommar :) för alla som inte vet  vart vi ska så ska vi till The Big Apple: New York :D Men vad jag ska göra där skriver jag om sen!
Efter vi hade varit hos polisen åkte vi till stinsen och hämtade mat från wokrestaurangen där. Mums :)
och nu sitter jag med fötterna i ett fotbad och har världens träningsvärk!! Måste nog strecha nu!! Annars blir det en jobbig dag imorrn....Puss och hej ,leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0