heej!! :)

guuud vad varmt det är!! Det är både härligt och skitjobbigt på samma gång...det bästa är att man kan bada!! :) och sola är oxå skönt men jag kan typ inte sola så mycket för att jag får soleksem :( blä!! det är inte skönt och det är fult....Jag fick lite idag, men sen tog jag en iskall dush för att kyla ned mig och då försvann det mesta av eksemen :)
Jag och Mickis har varit och badat i sjön och hos mormor och morfar de har varma dagarna. Najs :)
Men idag var jag med Josefin vid sjön :) Vi hade med oss frukt och choklad som vi pickninckade på. Se kom vi hem och åt rester till lunch, och om en stund ska jag., pappa och josefin och shoppa!!! Det ser jag fram emot :)

Men nu ska jag gå och klä på mig, jag har gått runt i bh och trosor här hemma :P hahah puss och kram




Så här ser det ut hos mina morföräldrar :) Den här bilden är tagen förra året, men det ser likadant ut nu. Det är min morbror som sitter och tar det lugnt i det varma vädret.

Hos mina morföräldrar :) Bilden är tagen förra året men det ser likadant ut nu :P
Det är min morbror på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0