Häärligt!!

Tjenamors :) Jag verkligen älskar det här härliga vädret!! Det är verkligen sommar. Och såklart nu när jag behöver mina shorts kan jag inte hitta dem....typiskt!!! Men jag får väl leta mer, fast jag behöver ändå ett till par (mjukis) som man kan ha på stranden. 

Idag var alltså sista dagen på lägret. Sorgligt, men ändå skönt :) Jag var tvungen att ta bussen hem för att pappa spelade golf. På hållplatsen stod det en gubbe dom tittade konstigt på mig och han tittade ganska mycket, men jag tänkte inte på det då för att jag pratade med Mickis i mobilen. sen när vi gick på bussen satte han sig på sätet brevid det jag satt på. Han gick också av på samma hållplats, och när han såg att jag gick åt andra hållet, så vände han sig om och tittade på mig, men han vände inte. Jag blev rädd, för att det kändes verkligen som att han följde efter mig, så jag började springa. Jag sprang till andra sidan av ICA, och han följde inte efter. Och när jag såg honom igen gick han åt andra hållet. Puh!! Men jag sprang hela vägen hem för säkerhetsskull. Jag såg honom inte ngt mer på vägen hem, så han följde iaf inte efter längre, vad jag såg. Det var obehagligt!! Men jag vet ju inte om han verkligen följde efter mig, och jag har ingen aning om vart han tog vägen sen. Han kanske gick in på ICA eller nåt. Han tittade ganska mycket på mig, men det är också typiskt mig att vara paranoid. Men nu är jag ju hemma och det är över. Skönt!!!

Nu på kvällen har jag ätit och tittat på tv, och strechat. Imorrn tror jag att mickis och jag ska åka och bad, men vi får se :)
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0