Guud vad skönt att komma hem!

Guud, idag var den sämsta dagen jag har haft på länge!!! Det var skita jobbigt att ta sig upp imorse, det tog nästan en timme...Och sen kunde jag inte bestämma mig för vad jag skulle ha på mig och jag hann knappt göra frukost.  Men jag skyndade mig att göra gröt och jag hann precis, men jag hann inte äta allt :S. Sen fick jag för mig att jag hade lämnat spisen på (det skulle vara typiskt mig) men som tur var hade jag stängt av den! Försökte vara på bra humör (hoppas att det funkade!!) hela dan. Precis innan lunchen fick jag magknip, antagligen för att jag inte åt en "hel" frukost, men jag åt lunch som var kebebgryta med ris. Men på eftermiddagen var jag så trött och när vi tittade på film på so:n höll jag på att somna, medan Frida och Sandra hade flumm :P Tänkte lägga ut lite bilder från i helgen sen, men pallar inte göra det nu. Ska snart och träna, hoppas att det piggar upp mig. Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0