Guten Morgen!!

Guten Morgen???Salut!! Buenos dias!!!Hahah, jag försöker mig på andra språk som jag egentligen inte har någon aning om!! Stavas god morgon så på tyska?? Någon som vet?? Hahah, nu sitter jag iaf och äter frukost.  Sen ska jag ta bussen till skolan och ha stadsorientering med klassen. Det blir väl kanske kul, typ. Vi får iaf gå på restaurang :) Det blir najs! Sen ikväll ska vi sova över hos Leila, jag och josefin för att pappa ska på 40års fest. Det blir kul! jJag har inte träffat Leila på jättelänge!!! För alla som inte vet vem Leila är så är hon pappas förra tjej. Hon bodde hemma hos oss i kanske 1 år förut. Hon är jättesnäll :) Men ni får höra mer om vad vi gjorde och hur skoldagen gick sen!! Krammisar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, Maria, du har stavat rätt.

Guten morgen = Godmorgon

:)<3

2009-06-12 @ 15:05:22
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0