Fiiira födelsedagen!

Morsning korsing i galoschen (stavas det så??)!! Idag kom Cai, Jenny och Ella hem till oss för att fira min födelsedag, i efterskott. De var ju i Grekland när det var min "riktiga" födelsedag. Det var najjjs :) Vi käkade tårta och Mickis var också med. Tårtan som jag hade bakat kvällen innan blev supergod!! Och så åt vi chokladbollar och havreflarn. känner att jag måste träna snart, det har varit mycket godsaker i helgen...menmen! Nu ska jag verkligen sluta äta sån t på riktigt, vi har ju faktiskt slagit vad :P hahahh som om det skulle hända!! Men jag kan ju alltid försöka :)  Innan Cai o Co kom så var vi hos mormor och voi hade tänkt bada, men värmen var avstängd så det var bara 18 grader!! Men då låg jag, mamma och josefin och solade istället. Vi hade oxå hämtat mat från McDonalds som vi åt hos mormor. Vi ville vara lite nyttiga så vi tog varsin wrap. Nu ska vi äta tacos, rester från igår med andra ord. Men det är helt okej för att tacos är mumsigt :) Längtar tills imorrn, men jag tänker inte berätta varför!! Det får ni veta då!! Hahahha, känner mig lite busig :P Sen efter maten ska jag kolla gossipgirl!! Och skiit!! Jag kom på att jag måste göra so läxan...Bläää för so!!!!!!!!! Det tråkigaste ämnet, men det är bara att bita ihop. Ska man ha bra betyg, så ska man! Jahha, hoppas att ni kommer ihåg läxan´...antahligen inte, men whatever. Folke har ändå ingen koll! Måste sticka ska göra guacamole!! xoxo Maria Bergsten


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha du lät värsta flummig lilla gumman min xD<3

Värst så du unnar dig gottigotti :) haha

2009-06-07 @ 18:13:51
Postat av: carro

haha folke har verkligen ingen koll.. men jag fattar inte vissa frågor, hoppas du kan hjälpa mig i skolan imorgon (a) <3

2009-06-07 @ 19:08:09
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/
Postat av: sandra

JAG VET VAD DUU skaaa göra idag mohaha :D

2009-06-08 @ 18:05:27
URL: http://sandrablanck.blogg.se/
Postat av: Maria

ehh, hur då flummig, johanna min?? hahah, fattar inte vad du menar! :P

2009-06-08 @ 22:01:06
URL: http://mariabergsten.blogg.se/
Postat av: joseifn

kommentera min blogg!!!!! OCH LÄR DIG HUR MAN STAVAR!!!!!

2009-06-20 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0