Farmor!! :D

Heejsan allihopa!! Nu Har jag dansat klart för idag och har tvättat mitt nyklippta hår :) imorrn är sista dan på lägret ska bli tråkigt att inte dansa mer och att inte se dans-kompisarna på ett tag, men skönt att bara slappa och slippa träningsvärk!
Och en av hiphop lärarna( Dawid Bienkowski) säger : naaaaaaaajs, hela tiden!! det ska också bli skönt att slippa höra :P haha men förutom att han säger naaaaajs hela tiden ä han jättesnäll och superduktig!! :D

Förresten, på onsdag för jag bilderna från fotograferingen :D  Jag lägger upp dem om jag får bilderna på en cd, I promise!!

Och farmor kommer hit om en timme!! :D Hon bor i Göteborg och jag ser henne bara typ 1-2 ggr per år....tråkigt,tråkigt men så är det! och min farfar har jag bara träffat en gång, för att min pappa har inte kontakt med honom. Det är också synd men det är inte mycket jag kan göra åt det....

Nu ska jag nog titta på film, Twilight! Hoppas ni får en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0