Snabbis!!

Heej alla :) Berättar bara lite snabbt vad jag har gjort för att jag är så himla trött....
Igår var jag ute på landet med mormor och morfar :) Min kusin ella och hennes mormor ulla var också där. på eftermiddagen åkte jag, josefin och morfar ut med båten. Vi tog den lilla båten (vi har också en stor) och jag fick köra :D vääldigt kul!! Sedan hittade vi en fin stenstrand där vi badade. Sen åkte vi tbk och åkte hem.

Idag jar jag varit i stan med mamma och syrran. Vi shoppade och sen skulle mamma träffa sina gamla klasskompisar och äta med dem och då gick jag och josefin och åt lunch och shoppade lite mer och gick också på bio. Josefin ville se Hannah Montana: The Movie, men jag ville inte se den för att jag tycker inte om henne fast eftersom att jag är världens bästa syster (A) så såg vi den. Den var faktiskt bättreän jag trodde. Trodde att den skulle vara töntig, men den var väl helt okej...
Sen grillade vi hamburgare och nu sitter jag här hos mormor. Morfar är inte hemma så jag tänkte att jag skulle göra henne sällskap och jag ska sova här. Natti Natti!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0